zaterdag 26 januari 2013

Hoe Do I Love Thee?


  Hoe kan ik U liefheb?  Laat me de manieren tellen. 
 Ik heb u lief om de diepte en de breedte en hoogte 
 Mijn ziel kan bereiken, wanneer het gevoel uit het zicht 
 Voor de uiteinden van het Zijn en ideale Grace. 
 Ik heb u lief tot het niveau van elke dag 
 Meest rustige behoefte, door zon en kaarslicht. 
 Ik heb u lief vrij, als mannen streven naar Rechts; 
 Ik heb u lief puur, omdat ze zich van Lof. 
 Ik hou met een passie in gebruik genomen 
 In mijn oude verdriet, en met mijn jeugd het geloof. 
 Ik heb u lief met een liefde die ik leek te verliezen 
 Met mijn verloren heiligen, ik hou van jou met de adem, 
 Smiles, tranen, van al mijn leven!  en, als God kiezen, 
 Ik zal maar hou u beter na de dood. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten